مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-14سياسي

3000 طلبه جذب آموزش و پرورش شدند


در آزمون های استخدامی شرایط کاملا عادلانه برای رقابت تمام آحاد جامعه ایجاد می شود.

بعد از اعلام نتایج متوجه شدیم 3000 نفر از طلاب و جمعی از نیروهای جهادی، - وزیر آموزش و پرورش گفت: در آزمون های استخدامی شرایط کاملا عادلانه برای رقابت تمام آحاد جامعه ایجاد می شود.

بعد از اعلام نتایج متوجه شدیم 3000 نفر از طلاب و جمعی از نیروهای جهادی، فعالان فرهنگی و قرآنی جذب آموزش وپرورش شدند که این امر می تواند در راستای تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با بیان اینکه مهارت افزایی از برنامه های وزارت آموزش وپرورش است، تصریح کرد: در سال جاری 200 رشته جدید هنرستانی، بر اساس نیازهای هر منطقه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش وپرورش 200 هزار معلم نیاز داشت که برای جبران کمبود معلم امسال 70 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی جذب شدند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب 30 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان گفت: با تقویت این دانشگاه کمبود معلم در کشور برطرف خواهد شد.

صحرایی با بیان اینکه با حضور نیروهای جهادی وطلاب در مدارس برنامه های تربیتی دانش آموزان دنبال می شود افزود: در آزمون های استخدامی شرایط کاملا عادلانه برای رقابت تمام آحاد جامعه ایجاد می شود که بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 طلبه جذب آموزش و پرورش شدند

3000 طلبه جذب آموزش و پرورش شدند