مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-06سياسي

تأکید استاندار ایلام بر توسعه متوازن در همه شهرستان ها


استاندار ایلام با تأکید بر توسعه متوازن در همه شهرستان های استان، گفت: باید با بررسی ظرفیت های هر شهرستان در راستای اجرایی کردن طرح ها و پروژه ها، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام با تأکید بر توسعه متوازن در همه شهرستان های استان، گفت: باید با بررسی ظرفیت های هر شهرستان در راستای اجرایی کردن طرح ها و پروژه ها، برنامه ریزی کرد که نقش بسزایی در درآمدزایی و اشتغالزایی جوانان هر شهرستان خواهد داشت.

حسن بهرام نیا امشب چهارشنبه، 15 آذر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با تبریک هفته پژوهش و روز دانشجو و با قدردانی از خدمات پژوهشگران با بیان اینکه دانشگاه مهد تولید علم است، اظهار کرد: در هر حوزه ای این ظرفیت استفاده شده، شاهد تحول و پیشرفت همه جانبه بوده ایم.

وی با بیان اینکه تولید علم در خدمت جامعه قرار می گیرد و گویای جایگاه و منزلت دانشگاه و دانشجو است، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با دوران پهلوی نیست و در همه حوزه ها پیشرفت اساسی صورت گرفته است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در دوران قبل از انقلاب و در حوزه بهداشت و درمان، 30 درصد پزشکان وارداتی و از کشورهایی نظیر بنگلادش و فیلیپین بودند، اما امروز به جایگاهی رسیدیم که 53 کشور دنیا برای درمان به ایران می آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار ایلام بر توسعه متوازن در همه شهرستان ها

تأکید استاندار ایلام بر توسعه متوازن در همه شهرستان ها