مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-18بين الملل

شورای امنیت سازمان ملل امروز برای «توقف درگیری ها» در غزه رای گیری می کند


شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه به قطعنامه جدیدی رای خواهد داد که خواستار «توقف فوری و پایدار خصومت ها» در غزه است.

- شورای امنیت سازمان ملل امروز برای توقف درگیری ها در غزه رای گیری می کند شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه به قطعنامه جدیدی رای خواهد داد که خواستار توقف فوری و پایدار خصومت ها در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است روز دوشنبه در مورد پیشنهادی رای گیری کند که از رژیم صهیونیستی می خواهد اجازه ارسال کمک ها به نوار غزه - از طریق مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی - را تحت نظارت سازمان ملل بر کمک های بشردوستانه بدهد .

دیپلمات ها گفتند که سرنوشت پیش نویس قطعنامه شورای امنیت به مذاکرات نهایی بین آمریکا، متحد بی چون و چرای تل آویو و دارای حق وتوی شورا و امارات متحده عربی که متن پیش نویس را تهیه کرده، بستگی دارد.

یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفت: ما به طور سازنده و شفاف در طول کل فرآیند در تلاش برای متحد شدن حول محصولی که موفق خواهد شد، مشارکت کرده ایم.

امارات متحده عربی دقیقاً می داند چه چیزی می تواند تصویب شود و چه چیزی نمی تواند - این به آنها بستگی دارد که آیا می خواهند این کار را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت سازمان ملل امروز برای «توقف درگیری ها» در غزه رای گیری می کند

شورای امنیت سازمان ملل امروز برای «توقف درگیری ها» در غزه رای گیری می کند