مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-27سياسي

اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ این آزمون در چهارچوب اولین جشنواره مهارتی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، - کارکنان وظیفه نیرو های مسلح در 15 رشته مهارتی و حرفه ای در نیروی زمینی سپاه به رقابت پرداختند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ این آزمون در چهارچوب اولین جشنواره مهارتی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، همزمان با تهران در 36 قرارگاه مهارت آموزی سپاه در سراسر کشور برگزار شد.

سرهنگ پاسدار روح الله قمی جانشین اداره سرباز کل سپاه در بازدید از حوزه آزمون نیروی زمینی سپاه در مقر نیرو های ویژه صابرین گفت: مرحله نخست این مسابقات در سطح یگان ها و پادگان ها برگزار شد که بیش از 5 هزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی افزود: از جمله رشته هایی که مهارت سربازان در آن ها مورد سنجش قرار می گیرد؛ می توان به برنامه نویسی، تعمیرات خودرو های سبک، تعمیرات سخت افزار تلفن همراه، نصب و تعمیر کولر های گازی، آب گرمکن، در و پنجره ساز پروفیل آهنی، پیرایشگری، آشپزی، امداد و نجات و .

اشاره کرد.

سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه نیز در جریان بازدید از این حوزه مهارتی و حرفه ای گفت: برابر تدبیر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح برگزار شد

اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح برگزار شد