مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-02سياسي

داستان بحث برانگیز مدیران پروازی دنا و خانه های سازمانی


یقینا مدیری که در کنار مردم زندگی کند بهتر می تواند درد و دغدغه مردم را بفهمد و پیگیر رفع آن باشد، این قابل قبول نیست که مسؤولی در جایی خدمت و در جای دیگری زندگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مدیران پروازی شهرستان دنا باعث هدر رفت بیت المال با استفاده از خودروهای دولتی و نداشتن دقت لازم برای انجام امور مربوطه مردم هستند.

 موضوع  مدیران پروازی شهرستان دنا بحث امروز و دیروز نیست و یکی از مباحث چالش انگیز و قابل تامل مدیران شهرستان است که گاه مورد انتقاد مردم و حتی دیگر مسوولان وظیفه شناس می شود.

مدیران پروازی به مدیرانی گفته می شود  که پست و مقام و صندلی آن ها جایی است و منزل و محل سکونتشان جای دیگر که همین موضوع باعث حرف و حدیث های فراوانی شده و طبق تحقیقات به عمل آمده این معضل در  شهرستان دنا بیش از دیگر شهرستان های استان است و اکثر مدیران شهرستان دنا پروازی هستند.

در شهرستان دنا مدیرانی هستند که بیش از 5 سال مدیر بوده ولی همچنان محل سکونتشان در جای دیگر است که باید مشخص شود آیا شخص مدیر تمایلی به ماندن در شهرستان ندارد یا که از مزیت خانه های سازمانی بی بهره است.

مدیران پروازی ضررهای زیادی ایجاد می کنند که از جمله استفاده از خودروهای دولتی و مصرف روزانه سوخت و استهلاک آنها، تفویض اختیارات غیرقانونی به زیردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان بحث برانگیز مدیران پروازی دنا و خانه های سازمانی

داستان بحث برانگیز مدیران پروازی دنا و خانه های سازمانی