مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-09بين الملل

کنعانی: تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسراییل است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در وتوی مجدد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف برقراری آتش بس فوری انسان دوستانه در غزه، - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا در کشتار بی رحمانه قریب به 18 هزار غیر نظامی شریک جرم بوده و تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسراییل است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در وتوی مجدد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف برقراری آتش بس فوری انسان دوستانه در غزه، تاکید کرد: دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت های حیاتی در غزه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: از ابتدای تهاجم وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه غزه، رژیم آمریکا به کرات هم پیمانی و همراهی خود با رژیم آپارتاید اسراییل خود در ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی علیه ملت فلسطین را به اثبات رسانده است.

وی افزود: مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویست امین محموله کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسراییل است

کنعانی: تبعات هرگونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه آمریکا و اسراییل است