مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-16اقتصادي

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 5200 هکتار رسید


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر 5 هزار و 200 هکتار از اراضی آبی و دیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر 5 هزار و 200 هکتار از اراضی آبی و دیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

علی نوبخت با بیان اینکه تاکنون 239 قرارداد (کشاورز) در قالب 5 هزار و 200 هکتار اراضی آبی و دیم اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده اند، گفت: هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می تواند در این طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از 20 درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل، نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی اظهار کرد: در این طرح به ازای تحویل هر تن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ 150 هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می یابد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: کشاورزان محترم می توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 5200 هکتار رسید

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 5200 هکتار رسید