مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-27سياسي

مجمع مجالس آسیایی اقدام عملیاتی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهد


هیات پارلمانی ایران در دیدار با رییس هیئت پارلمانی ترکیه ضمن تاکید بر اینکه باید مجمع مجالس آسیایی اقدام عملیاتی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهد، - هیات پارلمانی ایران در دیدار با رییس هیئت پارلمانی ترکیه ضمن تاکید بر اینکه باید مجمع مجالس آسیایی اقدام عملیاتی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهد، بیان داشتند که باید ایران و ترکیه برای حصول نتیجه و اقدام بازدارنده علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از پیش با یکدیگر همکاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی (APA ) در ترکیه با عبدالقادر امین اونن، رییس هیئت پارلمانی ترکیه دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار محمدمهدی زاهدی رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA، با اشاره به ریاست هفت ساله پارلمان این کشور در مجمع مجالس آسیایی، از تلاش های سازنده ترکیه در راستای تحقق اهداف این مجمع قدردانی کرد.

وی همکاری های دو کشور در حوزه چند جانبه را در راستای تداوم مناسبات دوجانبه دانست و گفت: روابط دوستانه و تاریخی دو کشور با تکیه بر حسن همجواری، ارزش های مشترک فرهنگی- دینی و احترام متقابل به منافع مشترک میان طرفین استوار است و در این میان، روابط پارلمانی نیز همواره در مسیر تقویت تعاملات قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مجالس آسیایی اقدام عملیاتی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهد

مجمع مجالس آسیایی اقدام عملیاتی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهد