مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-06دانش

مدیران بنیاد بیماری های نادر با مدیران دانشگاه آزاد دیدار کردند


مدیران بنیاد بیماری های نادر با مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، نشستی با حضور  مدیرعامل ، رییس هیأت مدیره و  معاونین بنیاد بیماری های نادر ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی برای بیماران نادر و خانواده های آنان برگزار شد.

   در این نشست حسین علی جاهد، مدیرکل اداره امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد،یاسر داودیان، رییس هیأت مدیره بنیاد بیماری های نادر ایران، و حمیدرضا ادراکی، مدیرعامل بنیاد، حضور داشتند.

   در این جلسه ضمن معرفی بنیاد  توسط مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران و فعالیت های آن، نوروزی با بیان اولویت های بنیاد در دو حوزه پیشگیری و ارتقاء کیفیت زندگی بیماران، پیشنهاد سوق دانشجویان و پژوهشگران دانشگاهی به سمت تحقیق در رابطه بیماری های نادر را ارائه کرد.

  در راستای موضوع نشست،  خمسی با بیان ایجاد فضای مناسب در جهت مهارت آموزی، اشتغال و کارآفرینی برای بیماران نادر و خانواده های آنان تقاضای تشکیل  گروه تحقیقاتی ژنتیک با همکاری بنیاد و دانشگاه آزاد کرده و از دانشگاه آزاد خواست که با توجه به شعب فراوانی که در اقصی نقاط کشور دارند بازویی توانا برای بنیاد و بیماران نادر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بنیاد بیماری های نادر با مدیران دانشگاه آزاد دیدار کردند

مدیران بنیاد بیماری های نادر با مدیران دانشگاه آزاد دیدار کردند