مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-11ورزشي

معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در گیلان


دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان از معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان از معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در این استان خبر داد و گفت: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است.

محمودرضا ایزددوست در حاشیه برگزاری نخستین روز از مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از امروز به مدت سه روز در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در رشت در حال برگزاری است.

وی مسابقات مناظره دانشجویان ایران را موجب رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو و تقویت روحیه حقیقت طلبی عنوان کرد و افزود: این مسابقات با هدف رشد و توسعه علم و دانش و زمینه سازی در جهت یادگیری اصیل، عمیق و پایدار دانشجویان شرکت کننده برگزار می شود.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان تصریح کرد: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در گیلان

معرفی 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در گیلان