مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-06سياسي

اصالت جنبش دانشجویی در مبارزه با سیاست های جهانخواران است


سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جنبش دانشجویی شفاف ترین و رساترین صدای مردم ایران است که از صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

- ایسنا/اردبیل سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جنبش دانشجویی شفاف ترین و رساترین صدای مردم ایران است که از صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

حسام رسولی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو به همه آزادگان جهان، مردم ایران، جامعه دانشگاهی و بویژه دانشجویان حق طلب و غیرتمند، تصریح کرد: 16 آذر در تاریخ کشور ما، نماد چهره مردمی دانشگاه و دانشجویان در کشور عزیز ماست، وی با اشاره به شکل گیری جنبش دانشجویی بیان کرد: نسل اول جنبش دانشجویی در فضای اعتراضی مردم به نافرجام ساختن نهضت ملی نفت، روی کار آمدن حکومت کودتایی و سیطره آمریکا در امورات کشورمان رقم خورد، و دانشکده فنی دانشگاه تهران با آغشته شدن به خون دانشجویان در اعتراض به دولت استعمار گر آمریکا، درس عملی مبارزه با استکبار جهانی و استبداد داخلی را در سرفصل درس های نانوشته و فوق برنامه خود قرار داد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، ادامه داد: جنبش دانشجویی بعد از آذر 1332 فراز و نشیب های زیادی پیدا کرده است این جنبش در نسل اول با درهم آمیختگی جریانات ملی گرایی، مارکسیستی و مذهبی در مقابله با سلطه گری آمریکا و استبداد داخلی هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصالت جنبش دانشجویی در مبارزه با سیاست های جهانخواران است

اصالت جنبش دانشجویی در مبارزه با سیاست های جهانخواران است