مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-18سياسي

راه اندازی سامانه مودیان و انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی برای نخستین بار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سید احسان خاندوزی» در مراسم جلسه نظارت ستادی که با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، - وزیر امور اقتصادی و دارایی از انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و نیز یکپارچه سازی حساب های دولتی به صورت حساب واحدخزانه برای نخستین بار در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید احسان خاندوزی در مراسم جلسه نظارت ستادی که با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در وزارت اقتصاد برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه در بخش های مختلف پرداخت.

وی در ابتدا گفت: وزارت اقتصاد بر اساس رسالت و نقشی که از ابتدا برای آن تعریف شده است، سه محور اساسی برای خود در این خصوص تعریف کرد؛ محور نخست، تامین مالی خود دولت بود که هر چقدر سال های تحریمی گذشت، دولت سهم بیشتری را از لحاظ درآمد های پایدار بیشتر به وزارت اقتصاد متکی شد.

وزیر اقتصاد بیان داشت: در حال حاضر در لایحه بودجه سال آینده بیش از دو سوم درآمد های بودجه عمومی دولت از طریق زیر مجموعه های وزارت اقتصاد تامین می شود.

وی اضافه کرد: محور دوم، تسهیل تولید و کسب و کارهاست که به لحاظ تاریخی و سنتی وزیر اقتصاد نقش ارتباطی و تسهیل کننده ای در هیات مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مودیان و انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی برای نخستین بار

راه اندازی سامانه مودیان و انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی برای نخستین بار