مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-02اقتصادي

تجاری سازی محصولات فرعی انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید


معاون اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان انرژی اتمی ایران اینکه تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید، افزود: - ایسنا/کرمان معاون اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان انرژی اتمی ایران اینکه تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید، افزود: اگرچه پیش از آن نیز کارهایی انجام می شد اما همه پروژه ها در مرحله طرح و مقاله پیش می رفت که در دو سال اخیر تمام مقالات و طرح های تحقیقاتی که می توانست به نتیجه برسد و محصولاتی را تا مرحله تجاری سازی پیش ببرد به صورت شرکت در حوزه های مختلف تأسیس شد که یک نمونه آن شرکت پلاسما است.

شهرام ملازاده امروز 11 آذرماه در آیین افتتاح پنجاه وپنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: دانش هسته ای یکی از علومی است که در لبه فناوری قرار دارد و موتور پیشران برای سایر علوم است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای افزود: در این نمایشگاه در سه بخش و در قالب 20 غرفه دستاوردهای هسته ای ایران به نمایش گذاشته شده است.

ملازاده با بیان اینکه تجاری سازی محصولات فرعی سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید، افزود: اگرچه پیش از آن نیز کارهایی انجام می شد اما همه پروژه ها در مرحله طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی محصولات فرعی انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید

تجاری سازی محصولات فرعی انرژی اتمی در دولت سیزدهم به نتیجه رسید