مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-04سياسي

فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پدونک شیراز افتتاح شد


طی مراسمی با حضور مسئولان شورا و شهرداری شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پدونک شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان شورا و شهرداری شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پدونک شیراز افتتاح شد.

آیین افتتاح فاز یک پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله قدیم پدونک شیراز امشب، 13 آذر با حضور مسئولان و مدیران شهرداری شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و فرماندهان سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

شهردار شیراز در این آیین گفت: 150 خانواده شهید در محله پدونک ساکن هستند و قدمت این محله به قدمت1 هزار و 700 سال پیش بر می گردد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه پروژه شهری تنها به پروژه عمرانی ختم نمی شود، افزود: ارزش کاری که در محله پدونک انجام شد از چندین فعالیت عمرانی بیشتر بوده و همراهی مردم محله پدونک با بازآفرینی و بهسازی مثال زدنی است.

وی ادامه داد: در این محله علاوه بر محرومیت زدایی بخشی از مشکلات این محله نظیر دفع آب های سطحی، آسفالت معابر و رنگ آمیزی معابر انجام شده است که از محل اختصاص 3 درصدی بودجه عمرانی شیراز به محرومیت زدایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پدونک شیراز افتتاح شد

فاز نخست پروژه بازآفرینی و محرومیت زدایی محله پدونک شیراز افتتاح شد