مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-24سياسي

9600 روستای کشور آبرسانی می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 16 هزار روستای فاقد آب آشامیدنی سالم در کشور وجود دارد که 9 هزار و 600 روستا سه تا چهار سال آینده آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سردار محمد زهرایی عصر پنجشنبه پس از بازدید از پروژه آبرسانی بخش بندپی غربی بابل با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه 39 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور وجود دارد افزود: 16 هزار روستا فاقد آب شرب سالم و پایدار است، دولت انقلابی و مردمی پای کار آمد و با انعقاد قرارداد مشترک آبرسانی، میان سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی آبرسانی آب شرب به 9 هزارو 600 روستا در یک بازه زمانی 3 الی 4 ساله را آغاز کرد.

سردار زهرایی افزود: در این زمینه اجرای طرح آبرسانی از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و در 3 هزار روستا اجرا شد که هزارو 400 روستا با همت مردم و گروه های جهادی به اتمام رساندند.

وی گفت: هر مجتمع آبرسانی که در روستا احداث می شود مشتمل بر تهیه منبع، پمپاژ، لوله گذاری و غیره است که این امر سختی خاص خود را دارد گفت: در استان مازندران به دلیل واقع شدن روستاها در جنگل، مناطق کوهستانی و دریا همچنین ارزش بالای زمین ها اجرای پروژه را سخت می کند.

زهرایی ادامه داد: الحمدالله با وجود همت میان مسئولان دستگاه های اجرایی، نهادها و مردم، بسیج سازندگی در استان پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9600 روستای کشور آبرسانی می شود

9600 روستای کشور آبرسانی می شود