مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-25سياسي

جاذبه های دیدنی اطراف هتل سارا کیش


افرادی که هتل سارا کیش را برای اقامت خود انتخاب می کنند ممکن است به دنبال کسب اطلاعاتی درباره جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی در نزدیکی این اقامتگاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ب نقل از فلای تودی، این اقامتگاه در یکی از خیابان های مهم کیش با نام رودکی قرار دارد و همین مسئله باعث می شود که موقعیت مکانی خوبی داشته باشد و بازید آسان از برخی مکان های دیدنی را برای مهمانان فراهم کند.

اگر دوست دارید که در برنامه ریزی سفر به کیش بازدید از مکان های دیدنی و جذابی که دسترسی بهتری از محل این هتل دارد را به عنوان اولویت خود قرار دهید در ادامه تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم.

اسکله تفریحی کیش یکی از نزدیک ترین جاذبه های جزیره کیش به این هتل اسکله تفریحی است که در مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع طراحی شده و چشم انداز بسیار زیبایی را در مقابل چشمان شما قرار می دهد.

با اقامت و رزرو هتل سارا کیش می توانید کمی پیاده روی کنید تا با گذشت حدود 3 دقیقه خود را به راحتی به این اسکله زیبا و تفریحی برسانید که خدمات بسیار خوبی را برای گردشگران در نظر می گیرد.

از امکانات تفریحی که در این اسکله ساحلی وجود دارد می توان به جت اسکی، قایق های پدالی، پاراسل، غواصی، ماهیگیری و قایق های شیشه ای اشاره کرد که خاطره بسیار زیبایی را از سفر به کیش در ذهنتان حک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های دیدنی اطراف هتل سارا کیش

جاذبه های دیدنی اطراف هتل سارا کیش