مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:402023-11-25ورزشي

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است


سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: با توجه به اینکه شرایط تیم ها امسال همانند هم هستند بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است و بازی های خانگی را نباید از دست دهیم.

- حامد صمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در این هفته تیم ما 2 بازی سخت و دشوار را مقابل تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر والیبال دارد.

فردا نیز ما در مقابل تیم گیتی پسند اصفهان قرار خواهیم گرفت و روز چهارشنبه نیز در مقابل تیم فولاد سیرجان در سیرجان باید بازی کنیم.

در 2 بازی قبلی که تیم ما پشت سر گذاشته است مقابل تیم های شهداب یزد، قهرمان سال گذشته لیگ برتر والیبال و تیم پیکان یکی از پر افتخارترین تیم های لیگ برتر قرار گرفتیم که خداروشکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم و در 2 بازی آینده کار سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در ادامه افزود: متاسفانه لیگ برتر والیبال 5 روز به تعویق افتاد و تیم ما 12 روز در جریان مسابقات قرار نگرفته است که این کار را برای تیم جوان ما برای بازی فردا سخت می کند اما با توجه به اینکه میزبان این دیدار خواهیم بود و از امتیاز میزبانی برخوردار هستیم امیدواریم با حمایت هواداران فردا نمایش خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: بازی های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است