مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-30سياسي

انتخابات هیأت رییسه خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از 13 آذر منتشر می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایرانه حیدری، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستورالعمل ابلاغی، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان 28 آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در زنجان برگزار خواهد شد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از 13 آذر منتشر می شود، تصریح کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از 14 تا 28 آذر به صورت موقت قطع می شود.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت به روزرسانی اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش رو از همه اعضا درخواست می شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

حیدری درباره شرایط نامزدی افراد برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات طبق ماده 44 اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه های استان گفت: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل 25 سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیأت رییسه خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود

انتخابات هیأت رییسه خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود