مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-25فرهنگي

جزییاتی از آلبوم جدید کامبیز روشن روان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلبوم «همه ایرانم» به آهنگسازی کامبیز روشن روان و خوانندگی حسین نورشرق طی روزهای آینده با برگزاری یک آیین رونمایی ویژه در خانه هنرمندان ایران پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

- همه ایرانم عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های موسیقایی است که طی روز های پیش رو به آهنگسازی کامبیزروشن روان و خوانندگی حسین نورشرق پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلبوم همه ایرانم به آهنگسازی کامبیز روشن روان و خوانندگی حسین نورشرق طی روزهای آینده با برگزاری یک آیین رونمایی ویژه در خانه هنرمندان ایران پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

حسین نورشرق خواننده موسیقی ایرانی که طی ماه های گذشته آلبوم آویشن و اندوه را منتشر کرده بود، درباره این آلبوم توضیح داده است: آلبوم همه ایرانم به آهنگسازی کامبیز روشن روان و خوانندگی بنده بیش از چهار سال قبل در کنسرواتوار مسکو با ارکستر سمفونیک لژی برو و رهبری ارکستر جرمی والکر ضبط شده بود.

این پروژه پس از طرح مراحل میکس و مسترینگ که توسط توحید وحید انجام گرفته، آماده انتشار و تقدیم به محضر مردم عزیز ایران است.

وی افزود: کامبیز روشن روان این اثر را وصیت نامه هنری خود می داند و در آن علاوه بر حضور هنرمندان بین المللی، نوازندگان ایرانی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از آلبوم جدید کامبیز روشن روان

جزییاتی از آلبوم جدید کامبیز روشن روان