مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:262023-12-03حوادث

کشف 4 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان


سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی پلیس در 24 ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار با معتمدین و متنفذین در سطح استان و شهرستان های تابعه و نیز اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در رسیدگی به پرونده های تیراندازی تعداد یک نفر را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه سلاح جنگی از نوع کلاش و کلت نیز کشف و ضبط شد.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زابل فردی را که بدون داشتن مدارک پزشکی اقدامات دندانپزشکی انجام می داد، با عنوان دندانپزشک قلابی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سارق مسلح خودرو در ایرانشهر تصریح کرد: در این عملیات هماهنگ و پیچیده یک نفر سارق مسلح دستگیر و از متهم دستگیر شده یک دستگاه خودروی مسروقه، لوازم سرقتی، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی در حوزه مبارزه با جرایم امنیت اقتصادی ادامه افزود: ماموران انتظامی در شهرستان ایرانشهر توانستند 25 تن شکر احتکار شده به ارزش 12 میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

کشف 4 قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان