مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-30سياسي

لزوم مشارکت شهرداری ها در تهیه نقشه های رقومی و اطلاعات مکان محور


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: نقشه های رقومی و اطلاعات مکان محور یکی از زیرساخت های مهم آماری کشور است، لذا شهرداری ها باید نسبت به تهیه نقشه های رقومی بهنگام اقدام لازم را بعمل آورند.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: نقشه های رقومی و اطلاعات مکان محور یکی از زیرساخت های مهم آماری کشور است، لذا شهرداری ها باید نسبت به تهیه نقشه های رقومی بهنگام اقدام لازم را بعمل آورند.

محمد حمیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان 9 آذر ماه 1402 در جلسه گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی استان که در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در عصر دیجیتال و فناوری اطلاعات، این کارگروه مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، چرا که بسیاری از تصمیم گیری های فنی بر اساس اطلاعات دیجیتال و داده های مکانی است.

وی با اشاره به اینکه طرح پنجره واحد زمین با توجه به جلسات مکرر و الزامات قانونی تببین شده است، افزود: اگر این طرح به صورت کامل در کشور مستقر و اجرایی شود از منظر شفاف سازی و تسریع در پاسخ استعلامات، بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف را برطرف خواهد کرد و مردم و کارشناسان در دستگاه های مرتبط می توانند از این فرصت بهره گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شهرداری ها در تهیه نقشه های رقومی و اطلاعات مکان محور

لزوم مشارکت شهرداری ها در تهیه نقشه های رقومی و اطلاعات مکان محور