مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-05اجتماعي

54 درصد زندانیان ایلام تحت آموزش مهارت های فنی وحرفه ای هستند


54 درصد از زندانیان استان ایلام تحت تعلیم مهارت های فنی وحرفه ای قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام ، جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام ظهر سه شنبه 14 آذر ماه  در دیدار با مجید والی زاده مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: دوره های فنی و حرفه ای برای کلیه زندانیان توسط مربیان مجرب آموزش داده می شود و از ابتدای سال تا کنون تعدا  20 دوره مختلف در سطح زندان ها برگزار شده است.

 وی افزود: در طول برگزاری  این دوره ها تاکنون تعداد 245 گواهی مهارت توسط اداره آموزش فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی استان در رشته های مختلف صادر شده است.

مدیرکل زندان های استان ایلام ادامه داد:54 درصد از زندانیان استان با شرکت در این دوره ها تحت تعلیم و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای قرار گرفته اند و پس از پایان دوره ها علاوه بر برگزاری آزمون و نظارت اداره کل فنی و حرفه ای، گواهی مهارت برای زندانیان قبول شده صادر می گردد که در زمان اتمام حبس می توانند با بهره گیری از آن، تسهیلات خود اشتغالی دریافت کنند و به کسب و کار مشغول شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت و متنوع و همچنین متناسب با بازار کار بیش از پیش مد نظر است و با همکاری کارگروه مشاوره شغلی و نیازسنجی در زندان ها برای برگزاری دوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد زندانیان ایلام تحت آموزش مهارت های فنی وحرفه ای هستند

54 درصد زندانیان ایلام تحت آموزش مهارت های فنی وحرفه ای هستند