مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-29سياسي

تجلیل فرماندار بوشهر از پدر شهید والا مقام مجید مبارکی


فرماندار بوشهر با حضور در منزل خانواده شهید، از پدر شهید والا مقام مجید مبارکی از شهدای شهرستان بوشهر تجلیل کرد.

- ایسنا/بوشهر فرماندار بوشهر با حضور در منزل خانواده شهید، از پدر شهید والا مقام مجید مبارکی از شهدای شهرستان بوشهر تجلیل کرد.

صالح رحیمی در دیدار با پدر شهید مبارکی گفت: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری شهداست و تجلیل از این عزیزان امری لازم و ضروری است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه سرکشی خانواده شهدا از سیره نبوی و علوی است، تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا جزء برنامه های ثابت رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان همواره پدران، مادران و خانواده شهدا را مورد توجه و دلجویی قرار می دهند.

وی افزود: همه باید به تاسی از مقام معظم رهبری احترام خانواده شهدا را حفظ کرده و در مناسبت های مختلف حتی المقدور از پدران و مادران شهدا یاد کنیم.

رحیمی بیان کرد: آنان پرورش یافته دست مادران و پدرانی هستند که فرزندان خود را با تربیت صحیح به عنوان گوهرهای ناب نظام، به انقلاب اسلامی معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، مدیر کل اداره غله استان بوشهر، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر و بخشدار مرکزی و هیات همراه از پدر شهید والامقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل فرماندار بوشهر از پدر شهید والا مقام مجید مبارکی

تجلیل فرماندار بوشهر از پدر شهید والا مقام مجید مبارکی