مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-16سياسي

برگزاری پنجمین یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا به میزبانی یزد


فرمانده پلیس ویژه نیروی انتظامی یزد از برگزاری پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان های ویژه فراجا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده پلیس ویژه نیروی انتظامی یزد از برگزاری پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان های ویژه فراجا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی استان یزد خبر داد.

سرهنگ حسین فیروزی امروز شنبه 25 آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) و هم چنین شهادت جمعی از کارکنان فراجا در حادثه تروریستی راسک، در این باره تصریح کرد: این مراسم معنوی از ساعت 8:30 دوشنبه 27 آذرماه با حضور مسئولان استان و سخنرانی سردار اسفندیار کدخدایی از فرماندهان ارشد فراجا در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی این مراسم را به یاد 1322 شهید والامقام یگان های ویژه خواند و گفت: 21 شهید از لشکر 28 روح الله و شش شهید از یگان تکاوری ساغند استان یزد هستند.

فیروزی از شهدای شاخص این یادواره به سرداران شهید دادرس، عبداللهی، وزیری و ابوترابی اشاره کرد و افزود: در این مراسم که به صورت عمومی برگزار می شود، ضمن دعوت از تمام مردم شهیدپرور و ولایتمدار دارالعباده یزد، از خانواده شهدای شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا به میزبانی یزد

برگزاری پنجمین یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا به میزبانی یزد