مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-08سياسي

واردات بی رویه خنجری بر قلب تولیدات داخل است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه فضا برای حمایت از واحد های تولیدی داخل کشور باید به صورت جدی برنامه ریزی شود، گفت: واردات بی رویه خنجری بر قلب تولیدات داخلی است و باید توسط وزرای مربوطه تمهیدات لازم در این مسیر اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور، عصر امروز در جشن احیای 185 واحد راکد دولتی در البرز، ضمن قدردانی از جامعه کارگری، با بیان اینکه در مسیر احیای واحد های فرسوده افراد متعددی نقش دارند، گفت: مسئله تولید در کشور بسیار مهم است و استقلال اقتصادی و سیاسی در گرو تولید است.

وی با بیان اینکه شکل گرفتن اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است، اضافه کرد: باید اقتصادی را تعریف کنیم که با تکان های جامعه دستخوش تغییر نشود.

رییس جمهور با بیان اینکه فکر و اندیشه بلند برای رونق تولیدی وجود دارد، یادآور شد: در بخشی از زمان بسیاری از واحدهای تولیدی راکد شد.

اما امروز تمام واحدهای تولیدی کشور و دستگاه های دولتی باید از واحدهای صنعتی حمایت کنند، این حمایت هم مادی و هم حقوقی باید باشد.

رییسی با اشاره به اینکه به صورت جدی از وزرای مربوطه می خواهم واحدهای صنعتی که به هر دلیلی دچار ضعف شده اند را حمایت کنند، ادامه داد: همچنین مقابله با واردات بی رویه باید به صورت جدی انجام شود، واردات به این شکل خنجری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه خنجری بر قلب تولیدات داخل است

واردات بی رویه خنجری بر قلب تولیدات داخل است