مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:112023-11-27سياسي

سرلشکر باقری: ساخت «دیلمان» یک شاهکار در تاریخ نیروی دریایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در آیین الحاق ناوشکن بومی دیلمان در منطقه چهارم ناوگان شمال در بندر انزلی اظهار کرد: الحاق ناو شکن دیلمان پیرو مأموریت بزرگ نیروی دریایی در انجام گشت راهبردی در دور کره زمین صورت می گیرد.

سفر ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش یک اتفاق تاریخی بود وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد جهان، گفت: سفر ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش در کل جهان یک اتفاق تاریخی برای کشور و نیروهای مسلح بود؛ زیرا استکبار تصور تحقق آن توسط ایران اسلامی را نداشت ولی این امر به دست توانمند جوانان این مرز و بوم محقق شد.

رییس ستاد کل نیروی مسلح، با تأکید بر لزوم توجه به خودکفایی و تکیه بر توان دانشمندان در ساخت انواع تجهیزات نظامی در کشور، ادامه داد: نیروی دریایی با حضور در آب های آزاد و بین المللی و آن سفر تاریخی به دور جهان و همچنین با ساخت ناوشکن دیلمان نشان داد در دوران تحریم هم می توان با تکیه به توان داخلی به موفقیت های بی شماری رسید.

دیلمان چیزی از ناوکشن های مطرح جهان کم ندارد باقری با اشاره به الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان نظامی نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: این ناوشکن جزو پیشرفته ترین ناوشکن های نیروی دریایی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: ساخت «دیلمان» یک شاهکار در تاریخ نیروی دریایی است

سرلشکر باقری: ساخت «دیلمان» یک شاهکار در تاریخ نیروی دریایی است