مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-03اقتصادي

درد بسیاری از واحدهای تولیدی تأمین نشدن مواد اولیه است


مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به حمایت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای امیدآفرینی، افزایش تولید، حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید نسبت به اجرای طرح پنج شنبه های امید کرده گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، اردوی راویان پیشرفت در شهرک صنعتی ساری با حضور در یک کارخانه به مناسبت هفته بسیج و با همراهی بسیج کارگری استان برگزار شد.

در این اردوی یک روزه که به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران، اصحاب رسانه از کارخانه فعال در حوزه تولید فوم پلی اتیلن بازدید کردند.

سید جواد حسینیان مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: این مجموعه با تیمی متخصص بهره گیری از تجهیزات پیشرفته محصولاتی با کیفیت تولید می کند.

وی با بیان اینکه این شرکت تولید کننده فوم در مرکز مازندران است، تاکید کرد: این مجموعه ظرفیت تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های فوم کشور را در صورت حمایت دارد.

حسینیان با اشاره به حمایت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای امیدآفرینی، افزایش تولید، حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید نسبت به اجرای طرح پنج شنبه های امید کرده و در این راستا توفیقاتی حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد بسیاری از واحدهای تولیدی تأمین نشدن مواد اولیه است

درد بسیاری از واحدهای تولیدی تأمین نشدن مواد اولیه است