مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-28پزشكي

استانداردهای کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان


عضو هیئت علمی گروه ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استفاده از کوله پشتی برای حمل وسایل دانش آموزان پیشنهاد می شود، استانداردهای انتخاب کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان را عنوان کرد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت علمی گروه ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استفاده از کوله پشتی برای حمل وسایل دانش آموزان پیشنهاد می شود، استانداردهای انتخاب کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان را عنوان کرد.

حمیدرضا مکرمی امروز، 7 آذرماه گفت: میزان مصرف انرژی هنگام استفاده از کوله پشتی نسبت به انواع دیگر کیف کمتر است و استفاده از آن، آسیب کمتری برای بدن ایجاد می کند، به همین دلیل استفاده از کوله پشتی، برای حمل وسایل دانش آموزان پیشنهاد می شود.

وی با تأکید بر ضرورت آگاهی خانواده ها از استانداردهای لازم برای انتخاب کوله پشتی مناسب دانش آموزان گفت: همان طور که از نام کوله پشتی مشخص است، باید در قسمت پشت بدن قرار گیرد و اگر به کوله کمری تبدیل شود، در صورت استفاده دائم منجر به تغییر شکل اندام و افزایش احتمال ابتلا به ضایعات ستون فقرات، درد در ناحیه کمر و ناهنجاری های قامتی می شود.

مکرمی در مورد انتخاب صحیح ﮐﻮﻟﻪ ﭘﺸﺘﯽ ﻫﺎ، به دقت در مورد دارا بودن دو ﺑﻨﺪ ﺿﺨﯿﻢ، با ﻋﺮض دست کم ﭘﻨﺞ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﺘﺮ و قرار گرفتن بندها بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان

استانداردهای کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان