مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-20اقتصادي

توزیع 225 تن برنج و شکر تنظیم بازاری در سمنان


مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 225 تن برنج تایلندی و شکر در قالب طرح تنظیم بازار در این استان در حال توزیع است.

- مسعود طاهریان، مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: 134 تن برنج تایلندی هومالی در قالب طرح تنظیم بازار در استان سمنان در حال توزیع است و به شهرستان ها نیز این سهمیه تحویل واحدهای صنفی شده که توزیع و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین از اختصاص 91 تن شکر در قالب این طرح برای بخش خانوار خبر داد و گفت: این میزان شکر نیز برای توزیع تحویل شهرستان ها و واحدهای صنفی شده و بر اساس قیمت مصوب در حال توزیع است.

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت شکر برای مصرف کننده 28 تومان است و برنج نیز به قیمت 25 هزار و 500 تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

طاهریان با بیان اینکه اقلامی مانند برنج و شکر با هدف تنظیم بازار به صورت ماهانه در بازار توزیع و در اختیار مردم قرار می گیرد گفت: این اقلام در مناسبت های مختلف مانند ماه رمضان، محرم، سفر و نوروز به صورت خاص و سهمیه بیشتر و همچنین اقلام بیشتر برای توزیع در بازار آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 225 تن برنج و شکر تنظیم بازاری در سمنان

توزیع 225 تن برنج و شکر تنظیم بازاری در سمنان