مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-04دانش

نمایشگاه هفته پژوهش با 79 غرفه فعالیت خود را آزاد کرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش با 79 غرفه و به میزبانی دانشگاه آزاد فعالیت خود را آزاد کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش با 79 غرفه و به میزبانی دانشگاه آزاد فعالیت خود را آزاد کرد.

محمدحسین رنجبر، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: پیشرفت بخش عمده ای از جامعه ای مرهون فعالیت های پژوهشی و علمی است و این مهم نقش زیادی روی توسعه و پیشرفت بشریت داشته است.

وی با ذکر این نکته که استان هرمزگان خوشبختانه در حوزه پژوهش جایگاه قابل قبولی را دارد، بیان کرد: به واسطه وجود پتانسیل ها و ظرفیت های گسترده در حوزه های مختلف، استان هرمزگان از شرایط بسیار خوبی برای فعالیت پژوهشگران و فعالین این حوزه را داراست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با بیان این نکته که امسال افتخار میزبانی از نمایشگاه هفته پژوهش را داشته باشیم، عنوان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال با فعالیت 79 غرفه توسط پژوهشگران، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان، سازمان ها و واحدهای فناور آغاز به کار کرد.

رنجبر تشریح کرد: مجموعه های حاضر در نمایشگاه هفته پژوهش استان هرمزگان دستاوردها و فعالیت های علمی وپژوهشی خود را به خوبی معرفی کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش با 79 غرفه فعالیت خود را آزاد کرد

نمایشگاه هفته پژوهش با 79 غرفه فعالیت خود را آزاد کرد