مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-26سياسي

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز چیست؟


معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار فارس توضیحاتی را درباره فیلم منتشر شده با عنوان «بازدید مخبر از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم» ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اخیرا ویدئویی با عنوان بازدید محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم منتشر شدکه در ابتدا گفته شد مدیر این شرکت از بستگان معاون اول رییس جمهور است و مردم نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

این ویدئو که در فضای مجازی و برخی رسانه های معاند منتشر شد اخیرا نیز با عنوان بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم در حال بازنشر است.

اسماعیل رمضانی معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور درباره این موضوع به فارس گفت: این داستان به موضوع اختلافی که بین رییس آبفای اهواز با کارکنان این شرکت بر سر فروش یکی از ساختمان ها برمی گردد و نه ربطی به آقای مخبر دارد و نه اصلا آقای مخبر آنجا رفته است! وی تاکید کرد: اصلا چرا باید معاون اول رییس جمهور به آبفای اهواز برود و اگر قرار باشد سفری به اهواز داشته باشد قطعا رسانه ای خواهد شد و از طریق استانداری و استان خواهد بود نه اینکه بدون هیچ دلیلی به آبفای اهواز برود؟ رمضانی همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: هفته گذشته ویدئویی از درگیری بین کارکنان آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز چیست؟

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز چیست؟