مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:022023-12-20سياسي

وحیدی: شهید فخری زاده مصداق الگوی علمی و عملی در حوزه پیشرفت دفاعی کشور بودند


احمد وحیدی وزیر کشور در جشنواره علمی شهید فخری زاده در ساری گفت: باید شهید محسن فخری زاده را به عنوان یک الگو در نظر بگیریم.

ایشان مصداق یک الگوی علمی و عملی هستند که علم را با عمل مخلوط کرد و به پیشرفت دفاعی کشور کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد وحیدی عصر امروز در دومین جشنواره علمی شهید فخری زاده  در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اظهار کرد: شهید سال ها در گمنامی به کشور خدمت کرد و پس از شهادت نیز همچنان گمنام هستند در حالی که مراتب علمی ایشان روشن است و این در حالی است که خارجی ها او را پدر هسته ای ایران نامیدند که انتخابی به جا و مناسب است و این مقامی بسیار بلند برای یک پژوهشگر محسوب می شود.

وی افزود: شهید فخری زاده نزدیک 20 سال هدف رژیم صهیونیستی و همه مخالفان جمهوری اسلامی بود چرا که دشمن از توانمندی های وی و نقش مهمی که در توسعه هسته ای ایران اسلامی داشته آگاه بود.

وزیر کشور با بیان اینکه آخرین ابتکار شهید فخری زاده، راه اندازی سازمان پژوهش های نوین دفاعی پیرو منویات مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: شهید یک ارتباط قلبی بسیار نزدیکی با رهبر معظم انقلاب داشتند و حضرت آقا نیز به کرات درباره ایشان سخن گفتند و از خدمات وی تجلیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: شهید فخری زاده مصداق الگوی علمی و عملی در حوزه پیشرفت دفاعی کشور بودند

وحیدی: شهید فخری زاده مصداق الگوی علمی و عملی در حوزه پیشرفت دفاعی کشور بودند