مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-30سياسي

توصیه رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ


رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی از نامزدی دونالد ترامپ برای انتخابات 2024 آمریکا دفاع کرده و مدعی شده است، ترامپ بایدن را در این رقابت ها شکست می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین ‍المللی خبرگزاری فارس، کوین مک کارتی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در جریان مصاحبه با یک برنامه تلوزیونی، به رییس جمهور سابق این کشور پیشنهاد داد تا از اتخاذ رویکرد انتقام جویانه به جای تمرکز تلاش هایش در مسیر بهتر برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا دوری کند.

وی خواستار این شد تا ترامپ به جای طرح مسائلی انتقام جویانه از پیام های خوشبینانه ای جهت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه هیل ، مک کارتی به خبرنگار نیویورک تایمز در یک برنامه تلوزیونی عنوان کرد: از مواضع ترامپ در تلوزیون انتقاد نمی کنم، چرا که به نظرم کار درستی نیست و این اقدام من وی را دیوانه می کند.

مک کارتی در این برنامه، رابطه میان خود و دونالد ترامپ را رابطه ای جالب توصیف کرده و به مجری برنامه گفت هرگز انتظار نداشته که ترامپ در زمانی برکناری وی از سمت ریاست مجلس نمایندگان از او حمایت کند.

وی عنوان کرد که هم او و هم ترامپ دیدگاه های شخصی بسیار روشنی در مورد اینکه آمریکا به کدام سمت و سو در حرکت است، دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ

توصیه رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به ترامپ