مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-20دانش

توسعه رشته ها در دانشگاه های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان این که توسعه رشته ها در دانشگاه های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد، گفت: در مهر 1402 توانستیم دانشجویان خود را در تعداد 167 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور جذب کنیم که این امر با نگاه به مسئله محوری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان این که توسعه رشته ها در دانشگاه های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد، گفت: در مهر 1402 توانستیم دانشجویان خود را در تعداد 167 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور جذب کنیم که این امر با نگاه به مسئله محوری است.

علی شجاعی فرد چهارشنبه، 29 آذرماه در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، یکی از مهم ترین مراکز در حوزه معاونت فناوری و پژوهشی وزارت علوم بوده و در امر کارهای پژوهشی به خصوص تاسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز فناوری پیشرو است.

وی با تاکید بر این که این دانشگاه باید هدفگذاری خود را در راستای توسعه پژوهش و فناوری قرار دهد، ادامه داد: اگر دانشگاه پیام نور می خواهد در تراز انقلاب اسلامی قرار بگیرد، باید مسیر خود را هم تراز انقلاب اسلامی قرار دهد که دسترسی به آن، بسیار سخت است اما ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته ها در دانشگاه های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد

توسعه رشته ها در دانشگاه های پیام نور باید پیوست اشتغال داشته باشد