مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-13سياسي

مسئله آب و آلودگی هوا 2 چالش اساسی استان اصفهان است


استاندار اصفهان با بیان اینکه در مسیر حرکت در استان اصفهان 4 چالش اساسی را شناسایی کرده ایم، گفت: دغدغه نخست استان اصفهان مسئله آب است که ناشی از سوء مدیریت در دولت های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان بع نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست با طلاب و فضلای اصفهانی مقیم استان قم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به توسعه و پیشرفت های کشور، اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های عظیمی داشته که عمده آن ها در مسیر زیرساخت ها است.

وی ادامه داد: کشوری که یک روز حتی سیم خاردار نیز به آن نمی فروختند، امروز به جایگاهی رسیده است که دشمنان نگرانند دیگر کشورها از پهپادهای ایرانی استفاده کنند.

مرتضوی با بیان اینکه تمام این پیشرفت ها در شرایطی رقم خورده است که دشمن همواره به دنبال توطئه و فتنه بوده است، گفت: رسالت حوزه راهبری و هدایت مردم است، آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد معارفی بود که از حوزه های علمیه در جامعه ترویج شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در مسیر حرکت در استان اصفهان 4 چالش اساسی را شناسایی کرده ایم، ابراز کرد: دغدغه نخست استان اصفهان مسئله آب است که ناشی از سوء مدیریت در دولت های گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله آب و آلودگی هوا 2 چالش اساسی استان اصفهان است

مسئله آب و آلودگی هوا 2 چالش اساسی استان اصفهان است