مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29سياسي

بسیجیان در تمام عرصه ها به عنوان جهادگر حضور داشته باشند


فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به نقش بسیج در تأمین امنیت کشور گفت: بسیجیان در همه عرصه ها به عنوان جهادگر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به نقش بسیج در تأمین امنیت کشور گفت: بسیجیان در همه عرصه ها به عنوان جهادگر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند.

عباس قره خانی امروز، 8 آذرماه در همایش اقتدار بسیجیان حوزه فاطمیون که با موضوع دانا شو، توانا شو و با حضور 300 نفر از بسیجیان پایگاه در دانشگاه پردیس فرهنگیان برگزار شد، با بیان اینکه بسیجی شده‎ایم که انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم، گفت: بسیجیان باید برای ظهور، زمینه حکومت امام زمان (عج) و منجی عالم بشریت را آماده کنند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک بسیجی باید به وعده خدا معتقد باشیم و برای پیروزی حق علیه باطل جهاد کنیم، یادآور شد: در راه خداوند کار کردن و جهاد کردن، استقامت و امتحان پس دادن می خواهد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر اینکه بسیجیان در همه عرصه ها به عنوان جهادگر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند، گفت: بسیجیان افرادی هستند که همیشه باید از وجود خود بگذرند تا این انقلاب همیشه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در تمام عرصه ها به عنوان جهادگر حضور داشته باشند

بسیجیان در تمام عرصه ها به عنوان جهادگر حضور داشته باشند