مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-16سياسي

نخستین جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی برگزار شد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور از جانب رهبر انقلاب، از برگزاری اولین جلسه حدنگاری مناطق دریایی با حضور نمایندگانی از 6 نهاد کشوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، شانزدهم آبان امسال، رهبر انقلاب سیاست های توسعه دریامحور را در 9 ماده ابلاغ کردند.

پیرو این دستور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای اجرایی شدن هرچه سریع تر این سند و ارائه برنامه ها، اقداماتی را در دستور کار قرار داد.

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این ارتباط گفت: برای پیشبرد این سیاست، طرح حدنگاری مناطق دریایی آغاز شده است.

تعیین حدود دریایی برای فعالیت های اقتصادی نیازمند یک همکاری مشترک بین نهاد ها و سازمان های مختلف است که با همکاری وزارت امور خارجه، سازمان نقشه برداری و سازمان بنادر و کشتی رانی در حال پیگیری است.

بابایی به برگزاری اولین جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی با حضور نمایندگانی از وزارت امور خارجه، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح، سازمان نقشه برداری، سازمان بنادر و کشتی رانی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد و گفت: با همکاری سازمان های نامبرده به دنبال ترسیم دقیق حدود مناطق دریایی طبق قوانین هستیم و این اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه حدنگاری مناطق دریایی برگزار شد