مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-17سياسي

مکتب حضرت زهرا(س) انسان ساز است


مکتب حضرت زهرا(س) انسان ساز بوده و یکی از نشانه های افراد با سعادت، تربیت فرزند صالح است، دشمنان در جامعه با استفاده از امکانات خود سعی در به انحراف کشاندن فرزندان و جوانان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تجمع عزاداران فاطمی در محل میدان امام خمینی (ره) شهر اردستان با حضور باشکوه هیئات مذهبی، مردم، مسؤولان و عزاداران برگزار شد.

حجت الاسلام سید موسی حسینی، امام جمعه تویسرکان در تجمع عزاداران فاطمی اردستان، اظهار کرد: فضیلت حضرت فاطمه(س) در آیات مختلف قرآن کریم نظیر آیه تطهیر بیان شده و این حضرت برای زنان الگو و محور بوده است، ده ها فضلیت در ایشان از جمله در سخاوت، زهد و اخلاق بعد از پیامبر از همه برتر است.

  وی با اشاره به شیوه زندگی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع)، افزود: احترام متقابل زن و شوهر امروزه برای استحکام خانواده ها نیاز است که باید در کنار یکدیگر آرامش و مودت داشته باشند، اصل هدف ازدواج این است که زن و مرد در کنار یکدیگر زندگی آن ها تسکین یابد و بین آن ها محبت و مودت ایجاد شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مکتب حضرت زهرا انسان ساز بوده و یکی از نشانه های افراد با سعادت، تربیت فرزند صالح است، تصریح کرد: دشمنان در جامعه با استفاده از امکانات خود سعی در به انحراف کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حضرت زهرا(س) انسان ساز است

مکتب حضرت زهرا(س) انسان ساز است