مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-12ورزشي

بنی تمیم: ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم/ پرداخت جوایز هانگژو در دی ماه


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده 88 (نحوه واگذاری اماکن ورزشی)، گفت: ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده 88 (نحوه واگذاری اماکن ورزشی)، گفت: ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم.

حمید بنی تمیم امروز، 21 آذرماه در مجمع انتخاب رییس هیات شطرنج خوزستان، اظهارکرد: تا پایان ماه جاری 4، 5 هیاتی که با سرپرست اداره می شدند طبق قولی که داده ایم تعیین تکلیف می شوند.

یکی از جاهایی که استارت اختلاف زده می شود و برای ما نیز هزینه دارد تأخیر در برگزاری مجامع است که امیدوارم شرایط برگزاری مجامع تحت هر شرایطی فراهم شود تا تبعات به حداقل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ماده 88 (نحوه واگذاری اماکن ورزشی)، گفت: بارها توضیح داده ام که ما قانونگذار نیستیم و مجری قانون هستیم.

به هر حال ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم و بارها این را گفته ام اما وقتی جزو خواسته های نهادهای نظارتی است ما هم مجبور به برگزاری مزایده هستیم اما از هیات های ورزشی خواسته ایم که در این رقابت شرکت کنند و ما هم دستمان برای کمک به هیات ها باز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:البته اگر سالن یا مکانی به بخش خصوصی واگذار شود حتم همکاران ما نهایت دقت و نظارت را خواهند داشت که تغییر کاربری صورت نگیرد زیرا انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی تمیم: ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم/ پرداخت جوایز هانگژو در دی ماه

بنی تمیم: ماده 88 را به صلاح ورزش نمی بینم/ پرداخت جوایز هانگژو در دی ماه