مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-30اجتماعي

کارآفرینی دختر جوان برای 120 بانوی سرپرست خانوار


دختری دهه هفتادی با استفاده از هنر و مهارت مادر و خاله اش دست به کارآفرینی و ایجاد فرصت قالی بافی زده و تاکنون حدود 120 نفر که بیشتر آنها سرپرست خانواده هستند را تحت پوشش قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از هنر های اصیل ایرانی که از دیر باز وجود داشته قالی بافی با طرح و نقش های قدیمی و زیبا است.

امروزه اما با مهاجرت روستاییان به شهر و ترویج شهرنشینی تعداد بافنده های قالی دست باف کمتر شده است و کمتر کسی به سراغ آن می رود.

در این میان دختری دهه هفتادی با استفاده از هنر و مهارت مادر و خاله اش دست به کارآفرینی و ایجاد فرصت قالی بافی زده و تاکنون حدود 120 نفر که بیشتر آنها سرپرست خانواده هستند را تحت پوشش قرار داده است.

کارآفرین جوان ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: ندا جمالی، متولد 1376 و اهل شیراز هستم، آخرین مدرک تحصیلی ام فوق لیسانس معماری است و درحال حاضر دانشجوی دکترای معماری هستم .

  فروش قالی باعث ایده کارآفرینی فرش شد جوان دهه هفتادی در خصوص ایده و شروع کارآفرینی اش توضیح داد و گفت: کار را از سال 99 شروع کردم، زمانی که لیسانس معماری ام تمام شد یک پروژه انجام دادم و هزینه ای به دست آوردم سپس تصمیم گرفتم  مبلغ دومیلیون و پانصد از آن را به خاله ام که بافنده قالی بود بدهم تا برای من قالی ببافد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی دختر جوان برای 120 بانوی سرپرست خانوار

کارآفرینی دختر جوان برای 120 بانوی سرپرست خانوار