مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:512023-11-29سياسي

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان همدان ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز اعضای هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان همدان مشخص شدند.

رییس هیات بازرسی استان حمید عبدلی را به عنوان رییس، حمیدرضا قاسمی را به عنوان دبیر و عضو، کمال حسنی را به عنوان عضو و جواد قربانی مجد را به عنوان مسئول دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان همدان انتخاب کرد.

فرماندار همدان در نشست با رییس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان گفت: مبنای کار ما در انتخابات عمل به مر قانون است و باید محور همه امور اجرایی انتخابات عمل به قانون باشد.

مسلم مخفی با بیان اینکه در قانون انتخابات اصلاحاتی صورت گرفته است افزود: برابر آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل های انتخابات فرایندهای انتخابات را با همکاری خوب هیات نظارت پیش می بریم.

وی اضافه کرد: در شهرستان همدان ترکیب هیات اجرایی و اعضای ستاد انتخابات از افراد با تجربه، چابک و کارآمد شکل گرفته که در کیفیت کار ما به منظور انجام امور اجرایی انتخابات بسیار موثر است.

فرماندار همدان تاکید کرد: موضوع مهم پیش روی ما ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و سایر مولفه های مورد تاکید رهبری در انتخابات است که باید تلاش کنیم با دقت تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان همدان ابلاغ شد

احکام هیأت بازرسی انتخابات در شهرستان همدان ابلاغ شد