مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-01اقتصادي

100 پروژه آموزشی ناتمام در خراسان جنوبی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: 100 پروژه ناتمام آموشی در استان باقی مانده که در اولین فرصت با اعتبارات دولتی به اتمام می رسد.

-   خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سمیه محمدی، یکی از چالش های اساسی خراسان جنوبی به ویژه بیرجند کمبود فضای آموزشی ست که طی سال های اخیر با نگاه ویژه دولت سیزدهم و خیران این فضاها در حال احداث است و امید که شاهد رفع این مشکل اساسی در استان باشیم.

دیگر معضل فضاهای آموزشی بی بهره بودن این امکان از امکانات سرمایشی و گرمایشی ست که این مهم نیز باید به طور حتم در دستور کار قرار گیرد.

آن چه در پی می آید گفت وگوی خبرنگار فارس با حامد رخسارپور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تا در جریان کم و کیف اقدامات در دستور کار این اداره کل قرار گیریم.

افتتاح 56 پروژه آموزشی در خراسان جنوبی فارس: یکی از رسالت های اصلی سازمان نوسازی مدارس ایجاد فضاهای آموزشی مناسب بوده در این خصوص توضیح دهید که تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است؟ رخسارپور: تمرکز این اداره کل با توجه به عدالت آموزشی مورد نظر دولت است که بتواند فضاهای بیشتری را احداث تا دانش آموزان راحت تر بتوانند تحصیل کنند.

مهر ماه امسال 56 پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی شامل 165 کلاس درس با مساحت 17 هزار و 700 مترمربع با حضور معاون عمرانی وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه آموزشی ناتمام در خراسان جنوبی

100 پروژه آموزشی ناتمام در خراسان جنوبی