مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-21اقتصادي

مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به چرخه تولید برمی گردد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به چرخه تولید برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از 5 واحد تولیدی صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار داشت: در ادامه بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی صنعتی استان، امروز بازدیدی از 5 واحد تولیدی صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند داشتیم.

وی با بیان اینکه در راستای نهضت احیای واحدهای تولیدی  مقرر شد 4 واحد مستقر در این سازمان که با ظرفیت کمتری مشغول به کار بودند و آمادگی فعالیت بیشتر در عرصه تولید را دارند، با حمایت ها ومنابع استانی تا قبل از پایان سال، حوزه فعالیتی شان گسترده تر می شود.

  معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدید صورت گرفته از واحد زیگورات سرام ایرسا خاطر نشان کرد: این مجموعه یکی از ابر پروژه ها در میان واحدهای صنعتی استان است که مقرر شد فاز اول آن با پیگیری هایی که در حوزه برق و گاز داریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

اشرفی با اشاره به بازدید خود از مینی پالایشگاه آذران صنعت بارثاوا که چندی پیش دچار حریق شده بود، افزود: این واحد در عرصه اشتغال و اقتصاد استان تأثیر گذار است که متاسفانه در چند وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به چرخه تولید برمی گردد

مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به چرخه تولید برمی گردد