مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-27اقتصادي

مترو پرند با سه رام قطار حرکت می کند


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: مترو پرند با 750 میلیارد تومان که در دولت سیزدهم با منابع داخلی شرکت عمران تامین شده، آماده بهره برداری است و به زودی با حضور ریییس جمهور افتتاح این خط انجام می شود و در فاز اول با سه رام قطار کار خود را شروع می کند.

- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: مترو پرند با 750 میلیارد تومان که در دولت سیزدهم با منابع داخلی شرکت عمران تامین شده، آماده بهره برداری است و به زودی با حضور ریییس جمهور افتتاح این خط انجام می شود و در فاز اول با سه رام قطار کار خود را شروع می کند.

آرش صیادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات اجرایی مترو تهران ـ پرند از سال 1389 توسط شرکت عمران شهر جدید پرند آغاز شد که این شرکت بخشی از عملیات زیرسازی آن را به اتمام رساند.

با توجه به این که مترو پرند ادامه ی خط یک مترو تهران بود دولت با محوریت کارفرمایی شرکت عمران پرند با منابع دولتی در سال 1391 عملیات اجرایی را به شهرداری تهران سپرد.

وی افزود: بین سال های 1391 تا 1401 مجموعا از محل منابع عمومی دولت 612 میلیارد تومان به پروژه مترو پرند تخصیص داده شد.

با توجه به تورم چند سال گذشته و گران شدن پروژه های ریلی عملا آن روش تامین مالی روی پروژه مترو پرند جواب نمی داد و اگر قرار بود با همان مدل پیش برویم تا چند سال آینده هم نمی توانستیم شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پرند با سه رام قطار حرکت می کند

مترو پرند با سه رام قطار حرکت می کند