مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:562023-11-29سياسي

پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت تا پایان دولت تکمیل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مهدی جمالی نژاد امروز عصر در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش، هدف اصلی از سفر به لرستان را بررسی وضعیت پادگان 07 به عنوان مطالبه جدی مردم بیان و اظهار کرد: در جلسه امروز چندین بسته پیشنهادی در خصوص 07 آماده شد و قرار است جلسه ای با ارتش، شهرداری و استانداری برای رفع مشکل برگزار شود.

وی بیان کرد: مردم انتظاراتی در خصوص پادگان 07 به عنوان یک میراث معنوی و فرهنگی دارند، اینکه بخشی از پادگان به عنوان فضای عمومی برای مردم باشد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، با اشاره به اینکه پادگان 07 دغدغه وزیر کشور است، گفت: با توجه به اینکه مجموعه ثبت ملی است، حیف است به نوعی همه فضا به ساخت و ساز اختصاص داده شود و این فضا دستخوش تغییر قرار بگیرد.

جمالی نژاد با بیان اینکه توافق شهرداری و ارتش در گذشته کار را سخت تر کرده است، اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری های انجام شده تا پایان سال بتوانیم به توافق نهایی در خصوص پادگان 07 برسیم.

 وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه لرستان در حوزه پروژه های عمرانی یکی از استان های پیشرو است، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم 970 پروژه راکد در استان داشتیم، اما در دولت سیزدهم خیلی از این پروژه ها فعال شد، دولت در کنار بخش خصوصی خیز خوبی در حوزه سرانه فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت تا پایان دولت تکمیل می شوند

پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت تا پایان دولت تکمیل می شوند