مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-13بين الملل

نسل کشی صهیونیست ها، امنیت جهانی را تهدید می کند


حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی قادر به نابود کردن حماس نیستند، هشدار داد که پیامدهای نسل کشی صهیونیست ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیرعبداللهیان سه شنبه در نشست عالی رتبه با موضوع وضعیت حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین، اعلامیه جهانی حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی در ژنو گفت: ما در شرایطی امروز در ژنو، دیدگاههای خود را با هم به اشتراک می گذاریم که همچنان حملات نظامی رژیم اسراییل و نسل کُشی در غزه از طریق کشتار زنان و کودکان و مردم عادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی جان حدود 18 هزار غیرنظامی از جمله بیش از 12 هزار زنان و کودک را گرفته گفت، افزود: آتش بس انسانی توسط رژیم اسراییل نقض شد.

تبادل اسیران رژیم اسراییل با بیش از 9 هزار اسیر فلسطینی متوقف شد.

آمریکا قطعنامه پیشنهادی امارات را که بر توقف جنگ، آتش بس، بازگشایی مرز رفح و ابوسالم، ارسال کمک های انسانی شامل دارو، غذا و سوخت و جلوگیری از جابجایی اجباری ساکنان غزه تاکید داشت، آشکارا وتو کرد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد: ایالات متحده آمریکا امروز آشکارا از کشتار زنان و کودکان توسط رژیم اسراییل حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی صهیونیست ها، امنیت جهانی را تهدید می کند

نسل کشی صهیونیست ها، امنیت جهانی را تهدید می کند