مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-02سياسي

تصدی گری دولت در ساخت مسکن خطای بزرگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه بدون توقف به سوالات صریح پرسشگران این برنامه در حوزه های مختلف اقتصادی، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر مسکن ساخت و خودش متولی ساخت مسکن شد و تصدی گری مسکن را انجام داد، خطای بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه بدون توقف به سوالات صریح پرسشگران این برنامه در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد؛ پاسخ هایی که به گفته رییس مجلس بدون تعارف بیان شد.

بخش نخست این پرسش وپاسخ مربوط به حوزه اقتصادی بود که مسکن، خودرو، مالیات بر عایدی سرمایه و محیط زیست از جمله دغدغه دانشجویان در این نشست بود و به همین منظور دکتر قالیباف درصدد پاسخگویی به این ابهامات و دغدغه برآمد و اقدامات مجلس یازدهم برای رفع مشکلات این حوزه را تشریح کرد.

مشروح این نشست در ذیل آمده است: به همه خواهران و برادران گرامی خودم و همچنین بینندگان عزیز، ملت عزیز و شریف ایران عرض سلام دارم، بسیار خوشحالم که این توفیق نصیب حقیر شد که در آستانه روز مجلس و همچنین در نزدیکی روز دانشجو در 16 آذر، میزبان دانشجویان، برادران و خواهران گرامی خودم باشم و به سوالات عزیزان پاسخ بگویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصدی گری دولت در ساخت مسکن خطای بزرگی است

تصدی گری دولت در ساخت مسکن خطای بزرگی است