مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-07اقتصادي

اشتغال 500 نفر در بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور


فرماندار رزن از اشتغال 500 نفر در بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور واقع در شهرستان رزن در نیمه دوم سال 1403 خبر داد .

- ایسنا/همدان فرماندار رزن از اشتغال 500 نفر در بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور واقع در شهرستان رزن در نیمه دوم سال 1403 خبر داد .

علی اصغر غفاری آثار پنج شنبه 16 آذر در مراسم تجلیل از مقام آوران رشته وشوو شهرستان، اظهار کرد: فاز اول کارخانه صنعتی رزن صاف بر اساس قول مساعد سرمایه گذار جدید بخش خصوصی این واحد در حال راه اندازی و بازگشت به چرخه تولید است که با احیا و بازگشت این واحد صنعتی بزرگ به چرخه تولید در نیمه دوم سال آینده 500 نفر در این واحد مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی افزود: واحد صنعتی رزن صاف یکی از مجموعه های مادر و تخصصی شهرستان به عنوان سومین شرکت ایران بوده که از ابتدای سال جاری به صورت کامل تعطیل و راکد شده بود اما خوشبختانه با پیگیری های انجام شده دادستانی استان و شهرستان و نیز با همکاری سازمان صمت و معاونت صنایع صمت استان و فرمانداری شهرستان رزن واگذاری این واحد صنعتی به سرمایه گذار بخش خصوصی جدید دیگر انجام شده و سرمایه گذار جدید پیگیر احیای این واحد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 500 نفر در بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور

اشتغال 500 نفر در بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور