مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-02اجتماعي

هشدار نارنجی آلودگی هوا برای 9 شهر


سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای شهرهای مختلف کشور به ویژه 9 کلانشهر هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیر ضروری تاکید کرد.

- سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای شهرهای مختلف کشور به ویژه 9 کلانشهر هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیر ضروری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: افزایش شاخص های آلودگی هوا، انباشت و افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم شنبه و یکشنبه (11 و 12 آذرماه) برای تهران، کرج، اراک، اهواز و اصفهان، دوشنبه (13 آذرماه) برای تهران، کرج، اراک، اصفهان، اهواز، مشهد و تبریز، سه شنبه (14 آذرماه) برای تهران، کرج، اراک، اصفهان، اهواز، مشهد، سمنان، تبریز و قم و چهارشنبه (15 آذرماه) برای تهران، کرج، اصفهان، اراک و اهواز پیش بینی می شود.

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده متحرک و ثابت، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی آلودگی هوا برای 9 شهر

هشدار نارنجی آلودگی هوا برای 9 شهر