مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-13سياسي

گسترش همکاری آموزشی سازمان بین المللی سینوو با دانشگاه تربوکای اندونزی


گستره ای از همکاری ها از جمله همکاری در تاسیس متاورسیتی نسل آینده دانشگاه ها مبتنی بر فن آوری متاورس و تولید محتوای آموزشی تعاملی در نشست سازمان بین المللی سینوو و دانشگاه تربوکای اندونزی مورد پذیرش قرار گرفت.

- گستره ای از همکاری ها از جمله همکاری در تاسیس متاورسیتی نسل آینده دانشگاه ها مبتنی بر فن آوری متاورس و تولید محتوای آموزشی تعاملی در نشست سازمان بین المللی سینوو و دانشگاه تربوکای اندونزی مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، احمد پورقاسم، مدیر آموزش سازمان بین المللی سینوو در گفت وگو با رییس دانشگاه مجازی سوریه، با اشاره به برنامه آموزشی سینوو برای سال 2024 گفت: پنج محور اصلی این برنامه شامل اعتبارسنجی، تقویت مراکز آموزشی کوتاه مدت سینوو، تدریس دوره های تربیت مدرس برای بهبود کیفیت آموزش در زمینه های گوناگون، ایجاد محتوای تعاملی و تاسیس متاورسیتی، ظرفیت بسیار خوبی را در راستای گسترش همکاری های آموزشی سازمان بین المللی سینوو با دانشگاه تربوکای اندونزی فراهم کرده است.

رحمت بودیمان، معاون پژوهشی، نوآوری، مشارکت و تجارت در دانشگاه تربوکا اندونزی نیز افزون بر معرفی ظرفیت های آموزشی این دانشگاه، با بیان اینکه دانشگاه تربوکا هم اکنون بیش از 600 دوره آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری آموزشی سازمان بین المللی سینوو با دانشگاه تربوکای اندونزی

گسترش همکاری آموزشی سازمان بین المللی سینوو با دانشگاه تربوکای اندونزی